تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت جهادی لازمه رونق اقتصادی کشور است/وضع موجود قابل قبول نیست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نبض سحر، حمیدرضا حاجی بابایی عصر دیروز در جمع مردم خرمدره با اشاره به اینکه رونق اقتصادی در کشور مناسب نیست گفت:  کشور ایران ، کشور قدرتمندی است  راه کارها باز است  و نیاز به حرکت جهادی دارد، همان حرکتی که در ۸ سال دفاع مقدس انجام شد.

وی گفت: مدیرت جهادی لازمه رونق اقتصادی کشور است و در برنامه توسعه طوری برنامه ریزی شده است که طی ۵ سال ، ۸/. درصد کاهش بیکاری را شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس با اشاره به اینکه باید بر توانائی های داخلی اتکا کنیم  گفت: سامانه ای تعریف شده است که همه به آن دسترسی دارند و میزان حقوق ها و دلایل آن را رصد می کنند .

حاجی بابائی افزود: در گفتمان جبهه انقلاب، به این دولت و آن دولت کاری نداریم، وضع موجود قابل قبول نیست ، مطالبات مردمی،ایجاد اشتغال،حاکمیت گفتمان رهبری،مبارزه با فساد، پیاده کردن روحیه انقلابی،پیشرفت وتحقق جامعه اسلامی باید مدنظر باشد.

وی گفت: در این مسیر از همه مهم تر رفتار فراجناحی است،  تفکر اسلامی، تفکر رهبری، تفکر قرآنی، نگاه امام (ره) باید وارد میدان شود و یک حرکت فراجناحی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه  وضع موجود قابل قبول نیست گفت: عدالت نیست یکی یک میلیون تومان حقوق بگیرد و یکی ۱۰۰ میلیون این همه تبعیض برازنده این جامعه اسلامی نیست و نگاه امام (ره) باید وارد میدان شود و یک حرکت فراجناحی برای حل مشکلات داشته باشیم.

حاشیه های مراسم:

مراسم قرار بود ساعت ۱۶ برگزار شود که با یک ساعت تاخیر شروع شد.

در خلال صحبت های حاجی بابائی تعدادی از مردم نسبت به وضع اقتصادی موجود ابراز نارضایتی و انتقاد کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت جهادی لازمه رونق اقتصادی کشور است/وضع موجود قابل قبول نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..