تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داورزنی: برای وزارت و کمیته تفاوتی ندارد چه کسی رئیس فدراسیون هندبال می شود

مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال با تاخیر آغاز شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال که قرار بود راس ساعت 10:00 صبح در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شود کار خود را با 10 دقیقه تاخیر شروع کرد. 

علت این تاخیر حضور دیر هنگام نمایندگان وزارت و روسای هیئت های استانی بود. 

هم اکنون داورزنی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز در سال حضور دارد.

داورزني در ابتداي مراسم گفت: اميدوارم انتخابات خوبي برگزار شود و هندبال بتواند با يك برنامه مناسب به استقبال المپيك و ساير مسابقات برود . 

وي افزود :  در برخي اخبار و سايت ها اخباري ديدم كه گفته مي شود وزارت در انتخابات نقش خاصي دارد و سمت و سويي خاصي دارد اين را توهين به اعضاي مجمع مي دانم باید بگويم هر كه مورد تاييد مجمع باشد وزارت از آن حمايت مي كند و براي وزارت و كميته ملي المپيك تفاوتي ندارد چه كسي انتخاب مي شود.

اميدوارم مجمع خوبي باشد و هر كس نظر اعضا را جلب كند مورد حمايت وزارت خواهد بود اميدوارم كسي كه انتخاب مي شود به هندبال كمك كند.

*معرفی و سخنرانی کاندیداها

در ادامه مجمع حميد عالي نژاد، عليرضا پاكدل، هادی خلیلی، حمیدرضا عباسی مقدم و ولی فرنام به نفع عليرضا رحيمي كشيده اند.

حمید عالی نژاد در این باره گفت: برنامه ريزي خوب در هندبال اهميت زيادي دارد . مديريت مهم است و اين كه چه شخصي انتخاب مي شود اهميت دارد بايد دانست كه انتخاب مهم است زيرا يك رئیس بد مي تواند باعث شكست شود و وجود یک رئيس خوب مي تواند باعث ساخت و ساز شود براي همين به نفع رحيمي كنار مي كشم.

پاكدل نیز درباره کناره گیری اش گفت : از مهدوي و اكبري تشكر مي كنم كه رحمات زيادي كشيد  اما هندبال برنامه و مديريت مي خواهد براي همين به نفع رحيمي كنار مي كشم.

خلیلی تصریح کرد: هندبال نياز به هم دلي و يك پارچگي دارد.

مرتضي حسن پور : تلاش مي كنم هندبال را به جمع ٣ تيم برتر آسيا و ٨ تيم برتر دنيا برسانم. پتانسيل هندبال بالاست و نقش استان ها و هيات ها و مراكز كم تر مور توجه قرار گرفته است. 

كيوان صادقي:باشگاه ها معنای واقعي باشگاه ندارد. هيات ها بايد مستقل تر عمل كنند . متاسفانه امروزه برخي هيات ها از خريد توپ عاجزند. دستمزد كافي داوران وجود ندارد. بانك اطلاعاتي دقيقي نيست . همچنين بانوان مشاركت كمي دارند و حاميان مالي هم قوي نيستند . اميدوارم رئيس آينده بتواند اين كشتي بي هدف را به مقصد برساند.

در حال تکمیل.....




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داورزنی: برای وزارت و کمیته تفاوتی ندارد چه کسی رئیس فدراسیون هندبال می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..