تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سین هفت سینی که سالاد شما می‌شود

سین هفت سینی که سالاد شما می‌شود

همه ساله ایرانیان و پارسی زبانان با انواع دانه‌ها سبزه عید خود را آماده می‌کنند، شما نیز می‌توانید با تهیه انواع سبزه‌ها از جوانه و ساقه آن‌ها برای تهیه نوشیدنی استفاده کنید و یا همراه با سالاد و سبزیجات میل کنید.

برای این منظور می‌توانید گام به گام مراحل زیر را انجام دهید:

 
ابتدا جوانه مورد نظر خود را انتخاب کنید که می‌تواند گندم، ماش، نخود، عدس یا شاهی باشد. سعی کنید جوانه‌های تازه و بهداشتی را از مراکز معتبر خریداری کنید، سپس آن‌ها را شسته در یک کاسه حاوی آب بریزید و هر ۳ الی ۴ ساعت آب آن را عوض کنید.

این کار را به مدت سه الی ۴ روز انجام دهید تا جوانه‌های کوچک در اطراف دانه‌ها ایجاد شود سپس دانه‌ها را در یک ظرف دیگر گذاشته روی آن پارچه‌ای قرار دهید و آب پاشی روی آن انجام دهید تا جوانه‌ها بزرگتر شوند.

پس از دو الی سه روز جوانه‌ها بلند شده و می‌توانید پارچه را برداشته آن‌ها را به ظرف بزرگتری منتقل کنید.یادتان باشدف جوانه‌ها را هیچ گاه در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، زیرا باعث پژمرده شدن آن‌ها می‌شود.

همچنین همیشه آن‌ها را مرطوب نگه دارید و روزی دو بار آب‌دهی به جوانه‌ها در این زمان کافی است و می‌توانید تا مدت زمان زیادی آن‌ها را سالم نگه دارید. حتی می‌توانید آن‌ها را داخل خاک تمیز و بهداشتی با ضخامت دو الی سه سانتی متر قرار دهید و ساقه‌ها را چیده و پس از شستشو مصرف کنید.
 
گفتنی است؛ مصرف این سبزه‌ها برای سلامت بدن بسیار مفید است  و خواص درمانی و دارویی فراوانی دارد و افراد با خوردن آنها می توانند سلامتی بدن خود را تضمین کنند. 
 

منبع: Juicing for health

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سین هفت سینی که سالاد شما می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..