تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج مجدد و تاثیر آن بر روابط فرزندان

ازدواج مجدد تاثیرات منفی و تاثیرات مثبتی را بر روی فرزندان می گذارد.

mo.jpg  

 ازدواج مجدد 


ازدواج مجدد تاثیرات منفی و تاثیرات مثبتی را بر روی فرزندان می گذارد. اما تاثیرات آن چه مخرب باشد و چه نباشد اثری بدیهی است.عوامل متعددی در اینکه این تاثیرات مخرب باشد یا خیر، وجود دارند. این پرسش به وجود می آید که این تغییرات چگونه بر روی فرزندان اثر می گذارد؟ بر طبق یک مطالعه انجام شده، فرزندانی که با خانواده جدیدشان زندگی می کنند،اغلب در تعدیل روابطشان دارای مشکل می باشند.

کاهش اعتبار شخصی و اعتماد به نفس ، افزایش استرس و نگرانی ، عدم دستیابی به تحصیلات عالیه و تکمیلی ، مشکلات رفتاری، روابط اجتماعی ، دیدگاه منفی نسبت به ازدواج و روابط درگیر برخی از مشکلاتی هستند که چنین فرزندانی معمولا با آن مواجه می باشند. مطالعات گوناگونی،نتایج متفاوت و ضد و نقیضی در آن داده اند و آن به این دلیل است که مقایسه مطالعات و یافته هایی که به طریق مختلف انجام گرفته است،امکان پذیر نیست. روشهای مطمئنی وجود دارد که شما بتوانید از آن طریق فرزندان خود را در ازدواج مجدد در اولویت قراردهید. وادارکردن و به زور کشیدن بچه ها برای قبول این کار، کمکی به شما نمی کند. سن کودک نیز نقش مهمی را در تعدیل روابط در خانواده جدید ایفا می کند تا این قضیه را هضم کنند. فرزندانی که مراحل اولیه زندگیشان را تجربه کرده اند سخت تر و مشکل تر می توانند شرایط جدید را تحمل کنند.

گاهی اوقات فرزندان با تصور غلطی که دارند،فکر می کنند اگر نا پدری یا نامادری خود را دوست بدارند،به والدین اصلی خود خیانت کرده و گویی به آن ها پشت کرده اند. در این گونه موارد فرزند احتمالا دچار احساس خیانت ، درد ،عصبانیت ، ناامنی و یا غیره … می گردد ؛ و این افکار ممکن است تاحدی افزایش یابد که کودک را به فردی شرور و سرکش تبدیل کند.

فرزندان و همسر جدید شما نیازمند فرصت کافی برای شناخت یکدیگر به طور کامل می باشند.اگرچه در برخی از موارد بچه ها و والدین جدید(همسر جدید)به راحتی با هم کنار می آیند،اما چنین مواردی به ندرت یافت می شود بهترین کار این است که شما فرزندان را پیش از ازدواج به همسر مورد نظرتان معرفی کنید.این عمل باعث می شود تا شما به سرعت در ایجاد رابطه صمیمی مابین آن ها عمل نمایند.هوشیار باشید زمانی که بین فرزندانتان و همسر جدیدتان ناسازگاری وجود دارد شما دخالت نکنید. به یاد داشته باشید که حتی اگر آن ها همسر جدید شما را بپرستند و دوست داشته باسند، برای بچه ها اعتراف به این دوست داشتن، مشکل خواهد بود.

صدای زندگی

اخبار مرتبط:

هدایت هاشمی از طلاق تا ازدواج مجدد / سبک زندگی، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور(80)

شایعه ازدواج مجدد آزاده نامداری در مهرماه 1394 تایید شد +عکس

عاقبت شوم ازدواج مجدد

حقوق همسران در ازدواج مجدد

ورود همسر سابق به ماجرای ازدواج دوم آزاده نامداری(جنجال جدید ازدواج مجدد آزاده نامداری)+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج مجدد و تاثیر آن بر روابط فرزندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..