تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم اعدام قاتل مامور پلیس گلستان تایید شد

هادی هاشمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد به اتهام، زورگیری، تیراندازی با اسلحه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، از سوی ماموران نیروی انتظامی تحت تعقیب بود که در این تعقیب و گریز پنج مامور نیروی انتظامی را زخمی کرد و متاسفانه یکی از ماموران به نام گروهبان یکم حسین دیلم کتولی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

وی افزود: قاتل و دیگر متهم که تحت تعقیب بودند همان روز دستگیر و پرونده آنان برای رسیدگی به شعبه ی بازپرسی دادسرای آق قلا فرستاده شد.

هاشمیان ادامه داد: پرونده متهم پس از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه یک کیفری استان فرستاده شد که در این شعبه، متهم به قصاص نفس محکوم و پرونده برای تایید حکم قصاص به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

وی افزود: دیوان عالی کشور هم حکم قصاص این فرد را تایید و پرونده برای صدور اجازه ی اجرای حکم قصاص (استیذان) به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال شد.

هاشمیان گفت: بلافاصله پس از صدور استیذان، حکم قصاص مجرم اجرا می شود.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم اعدام قاتل مامور پلیس گلستان تایید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..