تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ فروند هواپیمای بوئینگ تا ۲ ماه آینده تحویل ایران ایر می شود

روز نو : ۲ فروند هواپیمای بوئینگ در ابتدای سال ۹۶ وارد کشور خواهند شد.
خبرنگار روزنو کسب اطلاع کرد بعد از گشایش ال سی ۱۰۰میلیون دلاری بانک امریکایی برای شرکت هما طی دو ماه آینده ۲ فروند هواپیمای بوئینگ وارد ناوگان هوایی کشور می شوذ.
به گزارش روزنو ،با پرداخت قسط اول قرارداد ایران ایر با شرکت بوئینگ روند تحویل هواپیماهای بوئینگ به شرکت هما بزودی اغاز خواهد شد و در طی ۲ ماه آینده ۲ فروند هواپیمای مدرن بوئینگ به ناوگان هوایی کشور اضافه خواهد شد.
لازم به ذکر است که شرکت بوئینگ اعلام کرده که طی هفته های آتی اماده تحویل هواپیماها به ایران است اما به دلیل درخواست ایران ایر برای تغییر در چیدمان صندلی ها فرایند تحویل مقداری طولانی تر شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ فروند هواپیمای بوئینگ تا ۲ ماه آینده تحویل ایران ایر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..