تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخطار ارتش به شناورهای خارجی در رزمایش ولایت 95

در جریان برگزاری رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 اخطارهایی از سوی ارتش ایران به شناورهای منطقه ای و فرامنطقه ای داده شده است.

صراط: در جریان برگزاری رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 اخطارهایی از سوی ارتش ایران به شناورهای منطقه ای و فرامنطقه ای داده شده است.

به گزارش میزان، در جریان برگزاری رزمایش ها در محیط های بین المللی، اخطار دادن یک اتفاق رایج است، رزمایش اخیر ارتش هم از این قاعده مستثنی نبود؛ خبرنگار میزان کسب اطلاع کرد که در جریان برگزاری رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 اخطارهایی از سوی ارتش ایران به شناورهای منطقه ای و فرامنطقه ای داده شده است.

اخطار ارتش به شناورهای خارجی در رزمایش ولایت 95

براساس گزارش میزان، رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 از صبح یکشنبه (8 اسفند ماه) در محدوده‌ای به وسعت 2 میلیون کیلومترمربع از تنگه هرمز، دریای عمان، شمال اقیانوس هند و تنگۀ باب المندب تا مدار 10 درجه به مدت 3 روز برگزار شد.

در این رزمایش، یگان‌های شناور زیرسطحی و سطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش با پشتیبانی بالگردها مأموریت‌های محوله را اجرا کردند.

همچنین به‌صورت هم‌زمان تیپ‌های تکاور دریایی در سرتاسر سواحل مکران تا فاصله 44 کیلومتری مستقرشده‌اند و تمرینات دفاع از آب‌های سرزمینی را به اجرا می‌گذاشتند.

اخطار ارتش به شناورهای خارجی در رزمایش ولایت 95

علاوه بر بالگردهای دریایی مستقر در یگان‌های شناور، سایر یگان‌های پروازی نیروی دریایی راهبردی ارتش شامل هواپیماهای گشت شناسایی، هواناوها و پهپادها نیز کلیۀ تحرکات در منطقه را رصد کردند. 

در این رزمایش همچنین سامانه‌های راداری بومی از جمله سامانه‌های سوناری نوین و چف مورد استفاده قرار گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخطار ارتش به شناورهای خارجی در رزمایش ولایت 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..