تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پايان دوئل خونين مردان شرور با قتل

شرور سابقه‌دار كه در جريان دوئل خونين شرور ديگري را به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

به گزارش جوان، ساعت 22 شامگاه چهارشنبه، 13 بهمن‌ماه بود كه مأموران كلانتري 159 بي‌سيم به قاضي مرشدلو، بازپرس ويژه قتل خبر دادند كه مرد ميانسالي با شليك گلوله در خيابان منصور به قتل رسيده است.

لحظاتي بعد، بازپرس همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي خود را به محل حادثه رساند. مقتول مردي 47 ساله به نام علي بود كه با اصابت گلوله مجروح  شده و به علت شدت جراحت جانش را از دست داده بود. بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني معلوم شد كه حادثه در جريان يك نزاع خونين رقم خورده است. عاملان حادثه هم دو نفر از اشرار سطح يك منطقه ‌بي‌سيم به نام‌هاي سعيد 29 ساله و عبدالله‌30 ساله بودند.

در بررسي‌هاي ميداني معلوم شد كه سعيد و عبدالله با شمشير و اسلحه، مقتول و سه نفر از دوستانش را هدف قرار داده بودند كه در جريان حادثه علي فوت شد و دوستانش مجروح و به بيمارستان منتقل شدند.


بعد از به دست آمدن اين اطلاعات، سعيد و عبدالله تحت تعقيب پليس قرار گرفتند. سوابق سعيد نشان داد كه او در جريان سرقت مسلحانه از يك طلافروشي در شهرستان لاهيجان حضور داشته است. هر چند مأموران پليس موفق به بازداشت همدستان او شده بودند، اما سعيد موفق به فرار از دست پليس شده بود. بررسي سوابق عبدالله هم حكايت از اين داشت كه او هفت سال قبل در جريان يك نزاع مرتكب قتل شده بود. او بعد از دستگيري محاكمه و به مرگ محكوم شده بود، اما با پرداخت ديه رضايت اولياي دم را جلب كرده و موفق به رهايي از زندان شده بود.

در شاخه ديگري از تحقيقات، مأموران پليس مخفيگاه دو متهم را در فاز دوم انديشه و منطقه توانير شهرستان قم شناسايي و دو روز قبل آنها را دستگير كردند.

سعيد، متهم اصلي پرونده در بازجويي‌ها مدعي شد كه هنگام حادثه، اسلحه به دست نداشته است. او گفت قبول دارم كه در نزاع حضور داشتم اما مرتكب قتل نشده‌ام. وي در ادعايي گفت: اواسط مهر ماه امسال بود كه من همراه تعدادي از دوستانم در مراسم عزاداري شركت كرده بوديم. در آن مراسم مقتول هم همراه دوستانش بود كه به خاطر قدرت‌نمايي با هم مشاجره لفظي داشتيم.

آنها مدعي بودند كه گروه آنها در درگيري زور بيشتري دارند و حرفه‌اي هستند به همين دليل آن شب با هم درگير شديم. از طرفي من هم مدعي بودم گروه ما قوي‌تر هستند. پس از اين ما هر زماني يكديگر را در خيابان مي‌ديديم با حركات و چشمانم براي هم خط و نشان مي‌كشيديم تا اينكه شب قبل از حادثه يكي از دوستان مقتول با قمه يكي از دوستان مرا به شدت كتك زده بود، به طوري كه كمر دوستم 90 بخيه خورد. وقتي متوجه درگيري آنها شدم، خيلي عصباني شدم و تصميم گرفتم همراه گروهمان از مقتول و دوستانش انتقام بگيريم. روز حادثه مقتول خبر داشت كه من و دوستانم قصد داريم براي درگيري در خانه‌شان برويم به همين دليل دوستانش را خبر کرده بود و زماني كه همراه دوستانم مقابل خانه آنها رسيديم همراه دوستانش از خانه بيرون آمد و درگيري آغاز شد، اما اسلحه دست من نبود.

در ادامه عبدالله همدست او گفت كه سعيد با شليك گلوله مرتكب قتل شده است. چند شاهد ديگر هم گواهي دادند كه سعيد مرتكب قتل شده است.

سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: انگيزه متهمان از ارتكاب قتل قدرت‌نمايي است. او گفت: تحقيقات بيشتر از دو متهم در اداره دهم پليس آگاهي تهران در جريان است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پايان دوئل خونين مردان شرور با قتل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..