تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی خشم فلسطینی‌ها در محکومیت شهادت «باسل الاعرج»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، صدها شهروند فلسطینی در رام‌الله شب گذشته در محکومیت ترور باسل الأعرج جوان 33 ساله فلسطینی در داخل منزلش توسط صهیونیست‌ها راهپیمایی کردند.

در این راهپیمای خشم، خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی و عصام بکر از رهبران نیروهای ملی فلسطین شرکت داشتند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، تصاویر شهید الاعرج و پارچه‌نوشته‌هایی در محکومیت سیاست هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با دشمن صهیونیستی به همراه داشتند.

باسل الأعرج و 5 جوان فلسطینی دیگر حدود یکسال قبل از سوی نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان در «عاروره» واقع در شمال رام‌الله بازداشت شدند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی این جوانان را به تلاش برای انجام عملیات شهادت‌طلبانه متهم کرد.

 تشکیلات خودگردان در ماه سپتامبر گذشته در پی فشارهای مردمی و حقوقی این 6 جوان را آزاد کرد.

نیروهای رژیم صهیونیستی 5 تن از این جوانان را دستگیر کرد و موفق به دستگیری باسل الاعرج نشد تا اینکه بعد از 7 ماه تعقیب و گریز، روز گذشته وی را در منزلش به ضرب گلوله به شهادت رساند.

جنبش حماس، جهاد اسلامی، جبهه‌ مردمی برای آزادی فلسطین و سایر گروه‌های فلسطینی شهادت این جوان فلسطینی را محکوم کردند.

سرزمین فلسطین از سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال 2015 میلادی تاکنون شاهد انتفاضه سوم است. رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مختلف از جمله اعدام میدانی شهروندان فلسطینی و یا بازداشت و شکنجه آنها تلاش کرده است از این انتفاضه و موج عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین جلوگیری کند، اما همه این تلاش‌ها به شکست انجامیده است و این انتفاضه همچنان ادامه دارد و خواب راحت را از چشمان مقامات صهیونیست گرفته است. 

رژیم صهیونیستی از ابتدای انتفاضه قدس تاکنون بیش از 280 فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رسانده‌ است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی خشم فلسطینی‌ها در محکومیت شهادت «باسل الاعرج»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..