تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر فدراسیون گلف کشور: گلف خوزستان از لحاظ زیرساختی و نیروی انسانی غنی است

مهرداد جمشیدی دوشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد بازیکنان تیم ملی را گلف بازان خوزستان تشکیل می دهند که این موضوع نشان می‌دهد گلف این استان در وضعیت خوبی به سر می برد.
دبیر فدراسیون گلف با اشاره به این که ورزش گلف در سطح کشور به لحاظ مالی با کمبود مواجه است که باید از بخش خصوصی کمک گرفت افزود: با توجه به ظرفیت های اقتصادی موجود در خوزستان لازم است که مسولان استان از پتانسیل های بخش خصوصی برای کمبود نواقص و تامین اعتبارات ورزش گلف استفاده کنند.
وی با بیان این که گلف خوزستان همیشه وضعیت خوبی در سطح کشور داشته ولی از لحاظ مالی ضعیف است، گفت:
ورزش گلف باید همچون رشته های کم نام و نشان دیگر در بین فعالان اقتصادی نفوذ پیدا کند افزود: ورود بخش خصوصی به باشگاه ها و اماکن ورزشی باعث می شود که اسپانسرها از نزدیک با ورزش گلف آشنا شده به آن ورود کنند.
جمشیدی با اشاره به این که ورزش گلف در ایران غریبه است گفت: دعوت از فعالان سیاسی و اقتصادی در تشکیلات اداری هیات های استانی می تواند راهکاری مناسب برای جذب بخش خصوصی در رشته گلف باشد.
دبیر فدراسیون گلف با بیان این که فدراسیون آمادگی لازم برای ورود بخش خصوصی به رشته گلف را دارد و حمایت های لازم را انجام خواهد داد، گفت: اگر بخش خصوصی زیرساخت و زمینی دارد با حمایت فدراسیون می تواند زیرساخت خود را به زمین گلف تبدیل کند.
وی عنوان کرد: استان خوزستان با وجود ظرفیت های بسیار بالای اقتصادی بهترین گزینه برای ورود بخش خصوصی به ورزش گلف است، این استان نیروی انسانی کارآمد و زیرساخت لازم را به خوبی دارد و با برنامه ریزی مناسب می تواند در این عرصه موفق تر ظاهر شود.
جمشیدی در پایان با اشاره به این که گلف خوزستان سابقه دیرینه ای در کشور دارد و شکل‌گیری ورزش گلف از این استان بود، افزود: استان خوزستان از گذشته تا کنون امروز بازیکنان بسیاری را به تیم ملی تقدیم کرده و به نوعی می توان گفت پایه و اساس ورزش گلف ایران در خوزستان شکل گرفته است.
6002 خبرنگار:پارسا شاکری**انتشاردهنده: کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر فدراسیون گلف کشور: گلف خوزستان از لحاظ زیرساختی و نیروی انسانی غنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..