تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفتر علمی و فناوری ایران در اروپا در شهر بن آلمان تاسیس می شود

تهران - ایرنا - رایزن علمی سفارت ایران در برلین گفت: دفتر علمی و فناوری کشورمان در اروپا در شهر بن آلمان با هدف توسعه همکاری جمهوری اسلامی با کشورهای اروپایی در حوزه دانش و فناوری تاسیس می شود.

رایزن علمی سفارت ایران در برلین:

هوشنگ محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به روند رو به افزایش مناسبات علمی و دانشگاهی بین ایران و آلمان متعاقب امضای برجام ، براساس توافق دو کشور قرار است این دفتر تاسیس شود.
وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های مشترک تحقیقاتی بین ایران و مجموعه کشورهای اروپایی و بطور خاص آلمان یکی از کارکردهای اصلی این دفتر بشمار می رود.
گفتنی است با توجه به سهم قابل توجه مجموعه کشورهای اروپایی در تولید علم که نزدیک به 32 درصد در سطح جهان (سهم آلمان چشمگیر می باشد) تخمین زده می شود، تاسیس این دفتر می تواند نوید بخش چشم انداز روشن در راستای ارتقا همکاری های طرفین در زمینه پژوهش و فناوری ارزیابی شود.
شبد**1953* 8068** تنظیم کننده : مرتضی شحنه ** ناشر: اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفتر علمی و فناوری ایران در اروپا در شهر بن آلمان تاسیس می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..