تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکاکی نقوش سنتی روی میوه ها و سبزیجات

کد خبر: ۴۹۲۹۰۷

۷۱۶  بازدید

ژاپن دارای سنت غنی حکاکی روی موادغذایی است که موکیمونو نام دارد. اگر تا به حال در یک رستوران مجلل ژاپنی غذا خورده باشید، احتمالا هویجی که به شکل خرگوش در آمده و بشقاب شما را تزئین کرده، دیده اید.

برترین ها: ژاپن دارای سنت غنی حکاکی روی موادغذایی است که موکیمونو نام دارد. اگر تا به حال در یک رستوران مجلل ژاپنی غذا خورده باشید، احتمالا هویجی که به شکل خرگوش در آمده و بشقاب شما را تزئین کرده، دیده اید. اما در دستان هنرمند ژاپنی «گوکا» هنر حکاکی میوه ها و سبزیجات به سطح جدیدی از خلاقیت در آثار خوراکی ارتقا یافته است.

یکی از محدودیت هایی که در این هنر وجود دارد این است که گاهی باید سریع کار کنید. لحظه ای که پوست میوه کنده می شود، اکسیداسیون شروع به تغییر رنگ اثرهنری شما می کند. بنابراین بسته به نوع، کنده کاری های گوکا در چند دقیقه ایجاد شده اند. گوکا طرح ها و الگوهای پیچیده ای الهام گرفته از نقوش سنتی ژاپنی روی این موادخوراکی ایجاد می کند. گوکا اشاره می کند که موز میوه بسیار خوبی برای این کار است. شاید برایتان جالب باشد که او بعد از ساخت این آثار با آن ها چه می کند؟ پاسخ ساده است. آن ها را می خورد! البته به جز پوست موز.

 حکاکی نقوش سنتی روی میوه ها و سبزیجات حکاکی نقوش سنتی روی میوه ها و سبزیجات  حکاکی نقوش سنتی روی میوه ها و سبزیجات  حکاکی نقوش سنتی روی میوه ها و سبزیجات  حکاکی نقوش سنتی روی میوه ها و سبزیجات  حکاکی نقوش سنتی روی میوه ها و سبزیجات  حکاکی نقوش سنتی روی میوه ها و سبزیجات 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکاکی نقوش سنتی روی میوه ها و سبزیجات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..