تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در این زمان ها، آب خوردن ممنوع!

همه ی ما، این جمله را زیاد شنیده ایم که خوردن 8 لیوان آب در طول روز برای بدن لازم است و اگر ما از آن دسته آدم هایی باشیم که آب کمتری می نوشیم، شاید جمله برایمان نگران کننده باشد. آیا واقعا خوردن این میزان آب برای بدن ضروری است؟ اگر از این حد کمتر آب بنوشیم چه ضرراتی برایمان در پی خواهد داشت؟

متخصص طب سنتی گفت: طب ایرانی بر این باور است که نوشیدن آب خیلی سرد برای بدن مضر است و بهتر است آب مصرفی به صورت ولرم نوشیده شود.

حسین رضایی زاده متخصص طب سنتی، در خصوص نوشیدن 8 لیوان آب در طول روز گفت: هیچ مستند علمی در پزشکی برای اثبات این موضوع که نوشیدن هشت لیوان آب در طول روز موجب سلامتی می شود وجود ندارد.

از دیدگاه طب سنتی میزان نوشیدن آب در افراد مختلف متفاوت است و فرد سالم در صورت تشنگی به نوشیدن آب نیاز پیدا می‌کند. وی تصریح کرد: در افراد گرم مزاج میزان نوشیدن آب بیشتر و در افراد سرد مزاج میزان نوشیدن آب کمتر است.

وی ادامه داد: طب ایرانی بر این باور است که نوشیدن آب خالص و خیلی سرد برای بدن مضر است و بهتر است آب مصرفی به صورت ولرم نوشیده شود.

وی در پایان گفت: طب سنتی مصرف آب خیلی سرد را در زمان‌هایی مانند: نوشیدن آب به صورت ناشتا، بلافاصله بعد از خوردن غذا، بعد از روابط زناشویی و بعد از تشنگی‌های خیلی شدید و همچنین نوشیدن آب سرد در نیمه شب را ممنوع کرده است.

وی تاکید کرد: مصرف آب در این مواقع باعث ایجاد زخم و بیماری در دستگاه گوارش فرد خواهد شد، همچنین نوشیدن آب سرد در مواقع ذکر شده ممکن است منجر به ضعف و ناراحتی‌ کبد شود.

خبرپو

ارسال شده در 17 اسفند 1395 توسط خانم پاشایی با موضوع تغذیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در این زمان ها، آب خوردن ممنوع!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..