تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیوی معرفی اچ‌ پی الیت ایکس ۳ قابلیت های این محصول برای پلیس را نشان می‌دهد

در ویدیوی جدیدی از گوشی هوشمند ویندوزی اچ‌پی الیت ایکس ۳ به کاربردهای این دستگاه برای افسران پلیس اشاره شده است. 

اچ‌پی یک ویدیوی جدید منتشر کرده است و در آن دلایل مختلفی ارائه می‌کند که چرا همه‌ی پلیس‌ها باید پیش از شروع گشت روزانه‌ی خود از گوشی هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ Elite x3 استفاده کنند. همان‌طور که در ویدیوی پایین مطلب مشاهده می‌کنید، یک پلیس در روز ممکن است نیاز به ارائه‌ی یک مدرک داشته باشد یا بخواهد به یک تماس تلفنی پاسخ دهد یا یک پوشه را بایگانی کند. گوشی هوشمند اچ‌پی الیت ایکس ۳ امکان انجام تمام‌ کارهای یادشده را فراهم می‌‌کند. این محصول از نمایشگر امولد ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد که آن را به دستگاهی مناسب برای یادداشت‌برداری و گزارش‌نویسی از مشاهده‌ی مظنونین و صحنه‌ها مبدل کرده است. البته تمام این قابلیت‌ها به این دلیل مناسب‌اند که سیستم‌عاملاین گوشی، ویندوز است. این گوشی هوشمند را می‌توان به طور کامل با دسکتاپ‌های مرکز پلیس هماهنگ کرد.

این دستگاه یک باتری با ظرفیت ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و به همین دلیل هر افسر پلیسی می‌تواند با یک‌بار شارژ کردن آن تا یک روز کامل کاری با آن سر کند. اچ‌پی الیت ایکس ۳ از وای‌فای و ال‌تی‌ای پشتیبانی می‌کند و بنابراین می‌توان در خارج و داخل مرکز پلیس به شبکه‌ی جهانی متصل شود. علاوه بر این امکان نصب اپلیکیشن‌های دپارتمان پلیس روی گوشی یادشده وجود دارد و به همین دلیل پلیس‌ها می‌توانند آسان‌تر وظایف خود را انجام دهند. به‌عنوان مثال با این دستگاه دیگر به یادداشت‌برداری با خودکار نیاز نیست.

با این گوشی می‌توان یادداشت‌هایی به‌موقع از شاهدان صحنه‌های جرم ثبت کرد. هنگامی که یک افسر پلیس به ماشین خود برمی‌گردد، می‌تواند گوشی هوشمند الیت ایکس ۳ را به داک مخصوص متصل کند و از قدرت و کاربری راحتی همانند یک لپ تاپ کامل بهره ببرد.

اچ‌پی در ویدیوی زیر همچنین نشان می‌دهد که مدیران شهری تا چه حد می‌توانند با استفاده از الیت ایکس ۳ در هزینه‌های مربوط به خدمات اضطراری صرفه‌جویی کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو مورد بحث را مشاهده کنید.

دانلود ۳۶۰p | دانلود ۷۲۰p

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیوی معرفی اچ‌ پی الیت ایکس ۳ قابلیت های این محصول برای پلیس را نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..