تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«گاو بازی» هنوز در انتظار سرمایه‌گذار/ روایت درگیری انسان با خود

ملاقلی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«گاو بازی» هنوز در انتظار سرمایه‌گذار/ روایت درگیری انسان با خودعلی ملاقلی‌پور کارگردان سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم «گاوبازی» اظهار داشت: فیلمنامه این فیلم حدود شش ماه است که نوشته شده و با یکی از تهیه‌کنندگان سینما که خیلی فیلمنامه را دوست داشت، به توافق رسیدم.
 
وی ادامه داد: الان فیلمنامه «گاوبازی» در مرحله پیدا کردن سرمایه‌گذارش است؛ چون هر سرمایه‌گذاری، بابت هر فیلمی سرمایه نمی‌گذارد و پیدا کردن این سرمایه گذار، پروسه‌ای می‌خواهد که ما فیلمنامه را به او بدهیم، سرمایه‌گذار فیلمنامه را بخواند و ببیند که اصلا با اهداف او منطبق هست یا نه.
 
ملاقلی‌پور ادامه داد: ما همچنان با سرمایه‌گذاری به توافق نرسیدیم. هرچند که خیلی ها بعد از خواندن فیلمنامه، ابراز تمایل برای همکاری کردند، ولی خیلی از سرمایه‌گذارهای جدید نمی‌دانند که هزینه‌ها در سینما مثل دیگر صنعت‌ها، به دلیل تورم زیاد شده است و هزینه ساخت یک فیلم معمولی برای سال نود و شش حدود یک و نیم تا دو میلیارد برآورد می‌شود.
 
کارگردان «قندون جهیزیه» اظهار داشت: فیلمنامه «گاو بازی» خیلی تماشاگر پسند و فیلمی بکر است. در فضای پر التهاب و پر ماجرا روایت می‌شود و تلاش من به عنوان نویسنده این فیلم، این بود که هر دقیقه که می‌گذرد تماشاگر بیشتر جذب فیلم شود و متوجه گذران زمان نشود.
 
ملاقلی‌پور گفت: من به مسئله درگیری انسان با خودش پرداخته‌ام. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که این درگیری انسان با خود جهاد اصغر است. ما راجع به جنگ انسان‌ها با هم فیلم‌های زیادی ساخته‌ایم اما مردم بیشتر با خودشان درگیرند. من هم راجع به همین معضلات شخصی فیلمنامه را نوشته‌ام.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««گاو بازی» هنوز در انتظار سرمایه‌گذار/ روایت درگیری انسان با خود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..