تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار داغ فرش‌های دستباف چینی در تهران!

به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا عابد، مدیرعامل شرکت سهامی فرش و مشاور عالی مرکز ملی فرش ایران گفت: فرش هند و چین یه عنوان فرش ماشینی و حتی دستباف وارد کشور می‌شود و در بعضی مواقع در فروشگاه‌های تهران شاهد فروش آن به جای قالی ایرانی هستیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر به دلیل پیگیری های خوبی که تشکل ها و اتحادیه‌های فرش انجام دادند و سخت‌گیری هایی که گمرک صورت داد، ورود فرش های قاچاق به کشور بسیار کمتر شده است.

عابد تصریح کرد: ورود این فرش‌ها به ایران از طریق گمرک بسیار سخت است و چند سال است که مسئولان مرکز ملی فرش ایران همکاری خوبی در جهت شناخت و جلوگیری از ورود این فرش‌ها به کشورها صورت داده‌اند.

مدیرعامل شرکت سهامی فرش هم‌چنین در پایان پیشنهاد داد: باید در بین مردم فرهنگ سازی شود تا آنها فرش اصیل ایرانی را به خوبی شناخته و به اشتباه فرش های خارجی را به جای دستبافته های ایرانی تهیه نکنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار داغ فرش‌های دستباف چینی در تهران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..