تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این چشمه خشکاندنی نیست

چشمه جوشان دفاع مقدس که امام راحل آن را برکت برای کشور و انقلاب خواندند، اکنون، هم نسل‌های امروز و فردا را سیراب می‌کند. در پاسداشت این فرهنگ باید هوشیار بود، هم از انحراف‌ها و برداشت‌های ضعیف و سطحی و سلیقه‌ای و هم آنها که می‌کوشند با فرهنگ وارداتی چشمه زلال و جوشان دفاع مقدس را بخشکانند.

کشور اسیر واردات است؛ واردات هم از مبادی رسمی و هم از مبادی غیر رسمی و قاچاق، پدر اقتصاد را درآورده و تولید و اشتغال را به خاک سیاه نشانده است و این وضعیت اسفبار ممکن نیست مگر به واسطه سیاست‌گذاران و مجریانی که به توان داخلی باور ندارند یا پای منافع‌شان  در میان است.

البته روحیه عافیت‌طلبی بخشی از جامعه را هم باید به مجموعه علل و عوامل این فاجعه اضافه کرد. مشابه چنین وضعیتی را هم کسانی در حوزه فرهنگ تعقیب می‌کنند؛ فرهنگ وارداتی و تخریب فرهنگ داخلی و درباره این دومی وضعیت هم خطرناک‌تر است و هم فراگیرتر، چراکه اولاً ماجرا برای بخش زیادی از جامعه ملموس نیست و لذا حساسیت‌ها بسیار رقیق است و ثانیاً به‌دلیل فراگیری، ریشه باورها و آرمان‌ها را می‌خشکاند و بی هویتی را نهادینه می‌کند.

نمونه‌ها در این نبرد نرم کم نیستند؛ به اسم کوروش و باستان‌گرایی فرهنگ اسلامی را تخریب می‌کنند‌؛ با پیشرو خواندن غرب بر سر فرهنگ ملی می‌زنند؛ با رواج فمینیسم زن مسلمان را امل قلمداد می‌کنند و تیشه به ریشه خانواده می‌زنند و به‌نام صلح‌طلبی و صلح اندیشی، فرهنگ فیاض دفاع مقدس را تخطئه می‌کنند. در واقع اینها ستون پنجم دشمن‌اند برای تکمیل شبیخون فرهنگی. در این نبرد نرم اما باید هوشیار بود و فعال.

دفاع مقدس آن گونه که حضرت رهبری در دیدار مسوولان راهیان نور تبیین فرمودند سرچشمه و کانون تقویت فرهنگی است در عرصه منازعه ما با دشمن. چشمه جوشان دفاع مقدس که امام راحل آن را برکت برای کشور و انقلاب خواندند، اکنون، هم نسل‌های امروز و فردا را سیراب می‌کند و هم، الهام‌بخش مبارزات جهادگران و مبارزان منطقه و جهان است.

در پاسداشت این  فرهنگ باید هوشیار بود، هم از انحراف‌ها و برداشت‌های ضعیف و سطحی و سلیقه‌ای و هم آنها که می‌کوشند با فرهنگ وارداتی چشمه زلال و جوشان دفاع مقدس را بخشکانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این چشمه خشکاندنی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..