تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای امنیت ملی "افغانستان&quo

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، تورنگ غورزنگ سخنگوی شورای امنیت ملی افغانستان گفت: نظامیان افغانستانی گروه‌های مخالف مسلح از جمله گروه‌هایی که مذاکرات صلح دولت افغانستان را نمی‌پذیرند، نابود خواهد

کرد.

سخنگوی شورای امنیت ملی افغانستان در گفت‌وگو با کلید افزود: پس از کشته شدن «ملا سلام»، والی نام‌نهاد گروه طالبان در ولایت قندوز ،طالبان تمایل بیشتر برای مذاکره با دولت افغانستان دارد.

غور زنگ، ملا سلام را یکی از رهبران برجسته طالبان در افغانستان دانست که در کشتار نظامیان، غیرنظامیان گروگان‌گیری مسافران مسیر شاهراه تخار – قندوز و قاچاق مواد مخدر نقش برجسته داشت.

سخنگوی شورای امنیت ملی، اظهار امیدواری کرد که مخالفان مسلح دولت افغانستان در بهار سال آینده به پروسه صلح دولت بپیوندند.

وی تأکید کرد: گروه‌هایی که باور به اهداف خود از راه جنگ دارند توسط نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان محو و نابود خواهند شد.

/انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای امنیت ملی "افغانستان&quo»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..