تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن یک نظامی روس در سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه از کشته شدن یک نظامی این کشور در سوریه خبر داد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که این نظامی روس روز پنج شنبه دوم مارس در جریان عملیات بازپس گیری شهر تدمر از داعش کشته شد.

بنا بر این بیانیه «آرتیوم گاربانوف» ماموریت حفاظت از گروهی از مستشاران نظامی روس در سوریه را برعهده داشت و هنگام مقابله با حملات گروهی از عناصر مسلح داعش به مواضع ارتش سوریه در شهر «تدمر» کشته شد.

گفتنی است که روسیه از مهرماه سال گذشته پس از درخواست رسمی دولت سوریه، با استفاده از مجموعه یگان هوافضای خود مستقر در پایگاه حمیمم از جمله دهها فروند بمب افکن و بالگرد، عملیات علیه داعش را آغاز کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن یک نظامی روس در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..