تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط تمدید قرارداد خامس با رئال مادرید

به گزارش افکارنیوز،

خامس در تابستان پیشنهاداتی از اینتر داشت و در مصاحبه ای نیز این موضوع را تایید کرد ولی در نهایت در رئال ماندنی شد. با این حال او تا زمستان روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و بیشتر نیمکت نشین بود. در تعطیلات زمستانی خامس جدی تر از قبل تمرین کرد و در اولین بازی سال 2017 مقابل سویا درخشش چشم‌گیری داشت. پس از آن بود که مصاحبه کرد و گفت که در رئال ماندنی خواهد شد.

در صورت جدایی ایسکو، خامس قراردادش را تمدید خواهد کرد. هافبک اسپانیایی تا پایان سال 2018 با رئال قرارداد دارد و فعلا صحبتی از تمدید آن نیست زیرا او به آن اندازه که باید در تیم بازی نمی‌کند. پس از نمایش خوب خامس مقابل ایبار که یک گل زد و یک پاس گل داد و روی دو گل دیگر نیز موثر بود،  در مصاحبه ای گفت که می‌خواهد همیشه در رئال بماند. با این حال شرط اصلی او برای تمدید جدایی ایسکو است.

ماه آینده برای خامس تعیین کننده خواهد بود. قرارداد او تا سال 2020 اعتبار دارد و اگر ایسکو تیم را ترک کند، او قراردادش را تمدید خواهد کرد و این دقیقا چیزیست که او می‌خواهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط تمدید قرارداد خامس با رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..