تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور خواننده معروف در ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما

به گزارش افکارنیوز، حجت اشرف زاده خواننده موسیقی تلفیقی گفت: قرار بود آلبوم جدیدم اسفند ماه  منتشر شود اما به دلیل اینکه 20 روز از اسفند به ایام فاطمیه اختصاص دارد و به دلیل احترام به این ایام، زمان دیگری را برای انتشار آلبوم در نظر گرفتیم .

وی ادامه داد: همچنین با  توجه به اینکه اوایل خرداد ماه مبارک رمضان آغاز می شود، پیش از آغاز این ماه پربرکت آلبوم جدید را منتشر می کنیم.

خواننده آلبوم "ماه و ماهی" تصریح کرد: پس از انتشار آلبوم و رونمایی از آن کنسرت آلبوم جدید را هم برگزار می کنیم و به امید خدا پس از پایان ماه مبارک رمضان، تور کنسرت های آلبوم جدید را روی صحنه می بریم.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در این فرصت جای دو ، سه قطعه از آلبوم را با چند قطعه جدید عوض می کنم.

اشرف زاده افزود: قطعه های جدید که تصمیم دارم آن ها را به آلبوم اضافه کنم ، حال و هوای ریتمیک دارد و کارهای آن درحال انجام شدن است.

وی همچنین یادآور شد: برای ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما میهمان این شبکه خواهم شد. خواننده قطعه پرطرفدار " برف آمد" خاطرنشان کرد: قرار است با حضور در ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما ، چند قطعه قدیمی و خاطره انگیز را با حال و هوای فصل بهار را به طور زنده برای مخاطبان تلویزیون اجرا کنم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور خواننده معروف در ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..