تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختران محجبه در دوره پهلوی+عکس

ساعت 24- مینارد اوون ویلیامز با عکسی از دختران محجبه دانش آموز شناخته می‌شود؛ عکسی سیاه و سفید که بدون تاریخ در برخی کتب و منابع منتشر شده و تنها به نام عکاس در آن اشاره شده است.

"مینارد اوون ویلیامز" که یکی از مشهورترین عکاسان گردشگر به شمار می‌رود و به خاطر اولین عکس رنگی از مجسمه های بودایی غول پیکر متعلق به قرن ششم در بامیان افغانستان در تاریخ عکاسی شناخته می‌شود در جریان سفر به آسیا و خاورمیانه از ایران نیز عکاسی کرده است. "مینارد اوون ویلیامز" یکی از پیشگامان عکاسی گردشگری در تاریخ عکاسی مدرن به شمار می‌رود که در سال 1919 به عضویت "نشنال جئوگرافی" درآمد و با سفر به اقصی نقاط جهان و عکاسی از مناظر، شهرها و مردمان کشورهای مختلف جهان توانست به شهرت برسد.

 در ایران اما نام مینارد اوون ویلیامز با عکسی از دختران محجبه دانش آموز شناخته می‌شود؛ عکسی سیاه و سفید که بدون تاریخ در برخی کتب و منابع منتشر شده و تنها به نام عکاس در آن اشاره شده است.

کافه تاریخ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختران محجبه در دوره پهلوی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..