تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبیین شخصیت حضرت فاطمه(س) گامی اساسی برای مقابله به جنگ نرم دشمنان است

گروه اجتماعی: معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تبیین شخصیت بزرگانی همچون حضرت فاطمه زهرا(س) در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن امری لازم است و باید به این مهم بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام محمد سادات،  معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 16 اسفندماه در نود و ششمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی کردستان که در سالن کوثر مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن امروزه کانون خانواده‌ها و در راس آن مادران را هدف اصلی خود قرار داده است، اظهار کرد: تبیین شخصیت بزرگانی همچون حضرت فاطمه زهرا(س) در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن امری لازم است و باید به این مهم بپردازیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در استان کردستان افزود: هر اداره‌ای که بتواند باید در راستای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف کمک کند و از ظرفیت‌های موجود باید بهره لازم را برد.

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی فقیه کردستان بیان کرد: مسئولان نیز باید از مراسم اعتکاف بازدید و با معتکفانی که در مساجد مشغول اعتکاف هستند دیدار داشته باشند تا شرکت‌کنندگان مراسم اعتکاف انگیزه لازم را برای مشارکت در سال‌های بعدی نیز داشته باشند.

وی اعلام کرد: اهدای تندیس و لوح تقدیر به معتکفین در سال گذشته امری ستودنی بود و امسال نیز می‌توان با درپیش گرفتن این رویه مراسم اعتکاف را برای شرکت کنندگان آن ماندگار کرد.

حجت‌الاسلام ابوالحسن بهمنی قائدی، معاون استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کردستان نیز در سخنانی گفت: دانشگاه کردستان نیز هر ساله مراسم معنوی اعتکاف را برای دانشجویان برگزار خواهد کرد و امسال نیز اطلاع‌رسانی لازم برای این مهم انجام شده است.

وی یادآور شد: وجود بیش از 47 هزار دانشجو در دانشگاه‌ها ظرفیتی است که بتوان با اطلاع‌رسانی لازم زمینه حضور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف را فراهم کنیم.

یادآور می‌شود؛ در ادامه این جلسه سایر اعضا پیشنهادات و برنامه‌های خود را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم معنوی اعتکاف امسال و برنامه‌های هفته زن اعلام کردند و از اعضای ستاد شئون استان کردستان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبیین شخصیت حضرت فاطمه(س) گامی اساسی برای مقابله به جنگ نرم دشمنان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..