تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام ۲۶عملیات امدادی در هلال احمر سمنان/۶٩نفر امدادرسانی شدند

علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه از هفتم الی ۱۳ اسفند ماه جاری امداد نجات هلال احمر استان سمنان به بیش از ٢٠ حادثه در سطح استان امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: ۹حادثه جاده ای، ۱۴مورد خدمات حضوری، دو مورد حادثه شهری و یک مورد اطفا حریق در زمره این عملیات ها بود.

وی با بیان اینکه کل حادثه دیدگان طی هفته گذشته ۶۹ نفر گزارش شده است، افزود: پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان به ۳۰نفر درحوادث جاده ای، ۳۰نفر به صورت حضوری و هفت نفر در بخش شهری و دونفر در کوهستان امداد رسانی کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان مجموع نجات یافتگان هفته گذشته را هفت نفر برشمرد و ابراز داشت: در این عملیات ها ۲۹تیم در قالب  ۸۴ نفر نیروی عملیاتی در حوادث مختلف مشارکت داشتند که در مجموع ۹ آمبولانس اعزام شد.

یحیایی در ادامه تصریح کرد: طی ایام نوروز پایگاه های هلال احمر در سرتاسر استان سمنان آماده پذیرایی از مسافران و زائران علی بن موسی الرضا(ع) هستند لذا اگر مسافران با کمبود دارو مواجه شدند و یا به امکانات درمانی نیاز داشتند به راحتی می توانند از خدمات پایگاه های بین راهی هلال احمر استفاده کنند.

وی افزود: باتوجه به بارندگی و برودت هوا امکان یخ زدگی سطح جاده ها وجود دارد لذا داشتن تجهیزات ایمنی مانند دارو، غذا، آب و سوخت کافی خاطره یک سفر را دلنشین می کند و باید دقت کرد کو توجه به توصیه های پلیس راه و هلال احمر می تواند آرامش را به خانواده ها هدیه دهد لذا از مسافران تقاضا داریم قبل از حرکت توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام ۲۶عملیات امدادی در هلال احمر سمنان/۶٩نفر امدادرسانی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..