تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار سامانه تاد از سوی آمریکا برای مقابله با کره شمالی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید  اعلام کرد آمریکا به عنوان بخشی از اقدامات برای تقویت توانایی خود به منظور مقابله با موشک های بالستیک کره شمالی، در حال استقرار یک سامانه دفاع موشکی پیشرفته در کره جنوبی است.


شون اسپایسر سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه اقدام روز دوشنبه کره شمالی به شلیک چهار فروند موشک بالستیک ادامه رفتارهای تحریک آمیز ­این کشور است تاکید کرد آمریکا از متحدان خود در برابر این تهدید دفاع خواهد کرد.


وی افزود:«‌دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درحال برداشتن گام هایی در جهت تقویت توانایی ما به منظور دفاع در برابر موشک های بالستیک کره شمالی از طریق استقرار سامانه دفاع موشکی پیشرفته تاد در کره جنوبی است.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار سامانه تاد از سوی آمریکا برای مقابله با کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..