تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی حافظه رم ۶ گیگابایتی را نامناسب می داند

بسیاری از پرچم‌داران کمپانی‌ها از جمله هوآوی دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی هستند اما به نظر می‌رسد شرکت‌ها تمایل بسیاری به چنین نسخه‌ای از پرچم‌دار خود ندارند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

Lao Shi مدیر بازاریابی سری گوشی‌های‌هوشمند P هوآوی بیان داشت که نسخه‌ای با حافظه رم ۶ گیگابایتی اضافی بوده و مزیت خاصی ندارد. او می‌گوید که نسخه‌ای با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ بسیار بهتر از یک نسخه‌ای با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است.

البته پیش از این هوآوی Mate 9 را با حافظه رم ۶ گیگابایتی عرضه کرد. اما به نظر می‌رسد علاقه‌ای به نسخه ۶ گیگابایتی برای P10 ندارد و این پرچم‌دار با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی حافظه رم ۶ گیگابایتی را نامناسب می داند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..