تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال نو در خاوران با آقای نمایش ایرانی

فرهنگ > تئاتر - داود فتحعلی‌بیگی معروف به آقای نمایش ایرانی از هفتم فروردین 1396 نمایش «سایه به سایه» را در پردیس تئاتر تهران (خاوران) روی صحنه می‌برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از هفتم فروردین 1396 و همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی، نمایش «سایه به سایه» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی‌بیگی، آقای نمایش ایرانی در سالن علی نصیریان پردیس تئاتر تهران (خاوران) روی صحنه می‌رود.

نمایش «سایه به سایه» همانند دیگر آثار داود فتحعلی‌بیگی در فضای نمایش‌های ایرانی، داستان پدری را روایت می‌کند که برای دختر و همسرش محدودیت‌هایی ایجاد کرده است. قرار است برای دختر خواستگار بیاید و پدر از قبل تمام قرارها را با پدر داماد گذاشته است. در این میان دختر و پسر تصمیم می‌گیرند قبل از ازدواج همدیگر را ببینند...

در این نمایش بازیگرانی چون داود داداشی، غلام بابوته، منیژه داوری، ساسان مهرپویان، مهدی صفاری‌نژاد، سپیده معصومی، محسن عسگری‌زاده و محمد رخشنده‌پی ایفای نقش می‌کنند.

57242    




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال نو در خاوران با آقای نمایش ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..