تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر احتمالی منصوریان در ترکیب استقلال برای بازی با سایپا

روز نو :

بازی‌های سنگین و فشرده آبی پوشان در ماه گذشته باعث شد تا بسیاری از بازیکنان این تیم که فشار بیشتری نسبت به سایرین تحمل کرده بودند بیشتر خسته شده و این خستگی هم در بازی آخر آنها مقابل سیاه جامگان نمود پیدا کرد. یکی از این بازیکنان لئوناردو پادوانی، مدافع برزیلی استقلال است که در این فصل جزو بازیکنان خوب این تیم هم بود.

 

احتمال این که علیرضا منصوریان برای ریکاوری جسمی این بازیکن وی را در بازی با سایپا در ترکیب اصلی تیمش قرار ندهد زیاد است. بدیهی است که در این صورت سید مجید حسینی دیگر بازیکن جوان استقلال جای پادوانی را در ترکیب آبی پوشان خواهد گرفت. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر احتمالی منصوریان در ترکیب استقلال برای بازی با سایپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..