تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیال آمانو از آمریکا درمورد برجام راحت شد!

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: پس از سفر به واشنگتن در خصوص همکاری بسیار خوب با آمریکا در زمینه توافق هسته‌ای ایران اطمینان خاطر پیدا کردم.

صراط:مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: پس از سفر به واشنگتن در خصوص همکاری بسیار خوب با آمریکا در زمینه توافق هسته‌ای ایران اطمینان خاطر پیدا کردم.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز یوکیو آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: به رغم اظهارات تند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، پس از سفر به واشنگتن از همکاری بسیار خوب با آمریکا در مورد توافق هسته‌ای ایران اطمینان یافتم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد، در دیدار با رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا بر مزایای این توافقنامه تأکید کرده و مطمئن است که پیامش شنیده شده است.

یوکیا آمانو تصریح کرد، هفته گذشته به تیلرسون گفته که با امضای این موافقتنامه، این سازمان هم‌اکنون از قدرتمندترین ابزارهای راستی‌آزمایی برای نظارت بر فعالیت‌های اتمی ایران برخوردار است.

وی افزود: همچنین فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاهش یافته است.

آمانو ادامه داد: دولت آمریکا تازه کار خود را آغاز کرده است و موضوعات مختلفی برای رسیدگی پیش روی خود دارد و هم‌اکنون زود است که ارزیابی خود را درباره برجام انجام دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیال آمانو از آمریکا درمورد برجام راحت شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..