تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی برترین‌های لیگ شنا

در مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات لیگ شنای کشور شناگران و مربیان برتر معرفی شدند.

آفتاب‌‌نیوز :

چهاردهمین دوره مسابقات لیگ شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

در پایان این دوره از مسابقات سرزمین موج‌های آبی مشهد با ۴۲۵۴ امتیاز قهرمان رقابت‌ها شد. پس از این تیم نفت تهران با ۳۸۹۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و مقاومت با ۳۶۵۷ امتیاز به مقام سوم رسید.

در جریان مراسم اختتامیه مهدی انصاری، شناگر ملی‌پوش سرزمین موج های آبی به عنوان شناگر برتر معرفی شد. از خشایار حضرتی هم به عنوان مربی شناگر برتر توسط تیم اجرایی مسابقات تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه مراسم از احمدرضا جلالی، شناگر ملی‌پوش تیم مقاومت که از دنیای شنا خداحافظی کرد، تقدیر و قدردانی به عمل آمد. همچنین سینا غلام‌پور، شناگر تیم موج‌های آبی مشهد به عنوان پدیده شنای سال ۱۳۹۵ معرفی شد و از سعادتی، مربی غلام‌پور نیز  تقدیر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی برترین‌های لیگ شنا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..