تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یخ!(گفت و شنود)

گفت: معاون وزیرخارجه در کنفرانس ملی اقتصاد مقاومتی و برجام از مذاکره 80 میلیارد دلاری قراردادهای نفتی در پسابرجام خبر داده است!
گفتم: ولی حجم کل سرمایه‌گذاری دولت یازدهم در سال جاری 9 میلیارد دلار بود که حداکثر میزان جذب آن حدود 1/5میلیارد دلار  است.
گفت: پس ایشان چه می‌گوید؟!
گفتم: تازه از برکت برجام! روابط تجاری ایران با بانک‌های خارجی هم مسدود شده و همین یک ماه قبل قرارداد 4/2میلیارد دلاری با شرکت نفتی توتال به علت ناممکن بودن انتقال ارز متوقف شده است و...!
گفت: چه عرض کنم؟! ظاهرا با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری می‌خواهند کفه خالی از دستاورد دولت را با اینگونه ادعاهای غیرواقعی پُر و پیمان نشان بدهند!
گفتم: به یکی گفتند یک موجود را نام ببر! طرف مدتی فکر کرد و گفت «یخ» گفتند؛ مرد حسابی یخ که موجود نیست! گفت؛ اختیار دارید! اگر سواد داشتی می‌دیدی که خیلی‌ جاها با خط زیبا نوشته‌اند یخ موجود است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یخ!(گفت و شنود)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..