تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدارهای عجیب منچستر یونایتد به هوادارانش

باشگاه منچستر یونایتد انگلیس با ارسال ایمیلی به هوادارانش جهت سفر به روسیه و بازی با تیم روستوف در لیگ اروپا هشدارهای لازم را داد.

به گزارش مشرق، باشگاه منچستر یونایتد به نماینده هواداران این تیم که قصد سفر به روسیه و تماشای دیدار برابر روستوف در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا را دارند نوشته است: هواداران نباید با در دست داشتن نمادهای تیم منچستر یونایتد هنگام قدم‌زدن در شهر روستوف و ورود به ورزشگاه شماره 2 المپیک جلب توجه کنند.

این باشگاه انگلیسی در ادامه هشدارهای عجیب خود به هواداران آورده است: هیچ هواداری نباید به تنهایی عازم روستوف شود و باید این مساله را مورد توجه قرار دهند که باشگاه منچستر یونایتد نگران حمله مشابه هواداران روسی در جام ملت‌های 2016 اروپا به هوداران خود در روستوف است.

در آستانه دیدار رفت تیم‌های روستوف روسیه و منچستر یونایتد، خوان ماتا، هافبک 28 ساله این تیم انگلیسی گفت: ما میهمان تیمی هستیم که راه طولانی را در فصل جاری لیگ قهرمانان و لیگ اروپا طی کرده است.

ماتان که صحبت‌هایش در سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد منتشر شده است ادامه داد: روستوف در خانه تیمی قدرتمند است. این تیم در فصل جاری تیم‌های بایرن مونیخ و آژاکس آمستردام را در خانه‌اش شکست داد. به همین خاطر می‌توانیم بگوییم که روستوف حریف قدرتمندی است.

تیم روستوف روسیه با در اختیار داشتن سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی پنجشنبه هفته جاری میزبان منچستر یونایتد است. بازی برگشت نیز 26 اسفند در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. تیم برنده به جمع 8 تیم برتر لیگ اروپا راه می‌یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدارهای عجیب منچستر یونایتد به هوادارانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..