تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب آمار افزایش 56 درصدی واردات روغن پالم

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن تکذیب آمار افزایش ۵۶ درصدی واردات روغن پالم، اظهار داشت: واردات روغن پالم در سال جاری به هیچ عنوان نسبت به سال گذشته افزایش نداشته و میزان آن کماکان کمتر از سقف ۴۲۰ هزارتنی تعیین شده در سال است.

به گزارش ایسنا، رسول دیناروند اضافه کرد: درحالی که واردات روغن پالم در دولت قبل به ۷۵۰ هزار تن در سال بالغ می‌شده، میزان واردات آن در سه سال اخیر با کاهش بیش از ۳۰۰ هزار تنی مواجه گردیده است.

وی همچنین با اشاره به این که به منظور کنترل واردات روغن پالم، در سال ۹۴ تعرفه واردات این روغن از ۱۰ به ۲۶ درصد افزایش یافت، دلیل این اقدام را کاهش صرفه واردات روغن پالم نسبت به سایر انواع روغن برشمرد.

دیناروند با تاکید بر این که این دولت در سیاست کنترل واردات روغن پالم هیچ‌گونه تغییر سیاستی اعمال نکرده است، خاطر نشان کرد: واردات این روغن کماکان از سقف تعیین شده کمتر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب آمار افزایش 56 درصدی واردات روغن پالم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..