تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرپرست فرمانداری آمل از سمتش برکنار شد/ یونسی سرپرست جدید‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، استاندار مازندران با استعفای لطف الله آجدانی سرپرست فرمانداری ویژه آمل موافقت کرد.

احمد مظفری، دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران دقایقی پیش با تایید این خبر گفت: در پی استعفای سرپرست فرمانداری ویژه آمل ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در حکمی علیرضا یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آمل منصوب کرد.

به گزارش تسنیم، روز گذشته مراسم معارفه و تودیع ناگهانی فرماندار آمل در فرمانداری با حضور استاندار مازندران برگزار شد که این مراسم با واکنش امام جمعه آمل و مسئولان شهرستان و خانواده جانبازان و شهدا مواجه شد.

امروز نیز به دنبال این انتصاب استاندار، جمعی از مردم و معتمدان آمل مقابل فرمانداری تجمع و خواستار جابه‌جایی سریع سرپرست فعل فرمانداری آمل شدند.

مازندران دارای 22 فرمانداری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرپرست فرمانداری آمل از سمتش برکنار شد/ یونسی سرپرست جدید‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..