تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی ایسر از لپتاپ رده پایه Aspire One AO1

شرکت ایسر در زمینه تولید لپتاپ بسیار مطرح بوده و به تازگی یک مدل جدید را تحت عنوان Aspire One AO1-132-H14N/W معرفی کرد. این محصول با مشخصات رده پایه همراه است.

Acer Aspire One AO1 132 H14N W a رونمایی ایسر از لپتاپ رده پایه Aspire One AO1

از مشخصات آن باید به صفحه نمایش 11.6 اینچی 768 پیکسلی، حافظه رم 4 گیگابایتی، پردازنده Celeron N3060 اینتل با فرکانس 1.6 گیگاهرتزی، گرافیک مجتمع Intel HD Graphics 400 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره داشت.

سیستم عامل ویندوز 10 در کنار بلوتوث و وای فای لیست مشخصات این لپتاپ را کامل می کند. Aspire One AO1 در مارس با قیمت 288 دلار عرضه می شود.

منبع: techfresh

+ عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی ایسر از لپتاپ رده پایه Aspire One AO1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..