تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احسان علیخانی:الان عادل فردوسی‌پور دوست دارد چشمانم را از کاسه در بیاورد!

احسان علیخانی:الان عادل فردوسی‌پور دوست دارد چشمانم را از کاسه در بیاورد!

ورزش > لیگ برتر - احسان علیخانی که حرف‌های یکشنبه شبش حسابی داد هواداران چاوشی را در آورده است، دوشنبه شب برنامه‌اش این‌قدر طولانی شد که 90 را به تاخیر بیاندازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛احسان علیخانی وقتی محمدحسین میثاقی را به برنامه 3 ستاره برده بود که درباره فوتبال 120 حرف بزند، در همان ابتدایش گفت:«الان در تایم 90 هستیم و می دانم که عادل دوست دارد چشم های من را از کاسه در بیاورد! » میثاقی هم با خنده توضیح داده:«نه من الان یک زنگی به آقا عادل زدم ، اوکیه!»

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احسان علیخانی:الان عادل فردوسی‌پور دوست دارد چشمانم را از کاسه در بیاورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..