تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علاوه بر بیکاران، شاغلان هم گله مندند

کد خبر: ۴۹۳۰۶۵

۴۲۵  بازدید

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مردم از نظر از دست دادن عزت و اقتدار در دنیا گله مند هستند و می گویند ما عزت خود را در دنیا از دست دادیم.

خبرگزاری مهر: حجت الله عبدالملکی استاد دانشگاه امام صادق(ره) در همایش «مردم گله مندند» با بیان اینکه مردم از جهات مختلف تحت فشار هستند، گفت: بیکاری بخشی از مشکلات کشور است و این فقط مربوط به جوانان جویای کار نیست چرا که به لحاظ تداوم رکود در کشور شاغلان هم مشکل دار و گله مند هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات مردم غیر اقتصادی است، افزود: مردم از نظر از دست دادن عزت و اقتدار گله مند هستند و می گویند ما عزت خود را در دنیا از دست دادیم. امروز هر جزیره ای احساس می کند که می تواند برای ایران شاخ و شانه بکشد. فارغ از اینکه پاسپورت ایرانی در دنیا ارزش خود را از دست داده است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: بخش دیگری از گله مندی ها در اصول فرهنگی و اعتقادی است، گاهی توسط مقامات دولتی یا رسانه های وابسته به آنها مهدویت و یا شأن حضرت زهرا(س) و یا ارزش های دفاع مقدس زیر سوال می رود. گاهی برخی از خون شهدا سوء استفاده می کنند.

عبدالملکی عنوان کرد: عمده گله مردم از این است که مردم  دیده نمی شوند و اساسا هدف نیستند، در امور جاری برخی جریانها و یا برنامه های سیاسی هدف و محور اساسی قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علاوه بر بیکاران، شاغلان هم گله مندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..