تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار صریح آمریکا به اسرائیل درباره ادامه شهرک سازی

وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرد که دولت جدید آمریکا به این رژیم درباره ادامه شهرک سازی ها هشدار داده است.

به گزارش مهر، وبگاه اسرائیل دبکا فایل اعلام کرد که «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس امروز افشا کرد که کاخ سفید صریحاً به اسرائیل هشدار داده است در صورت ادامه شهرک‌سازی در کرانه باختری، در روابط خود با دولت جدید آمریکا به مشکل برخورد خواهد کرد.

به گزارش این رسانه صهیونیستی، «آویگدور لیبرمن» این خبر را در گزارش خود به کمیته امنیتی و امور خارجی «کنست» (پارلمان این رژیم) در پاسخ به درخواست بخشی از اعضای کابینه ائتلافی اعلام کرده است که خواستار چنین اقدامی شده بودند.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس در این باره گفت که صراحتاً به شما می گویم دولت جدید آمریکا با ارسال پیامی مستقیم به ما اعلام کرده است که الحاق بخش هایی از جنوب فلسطین به اراضی اسرائیل موجب می شود تا در روابط ما با دولت جدید آمریکا بحران هائی ایجاد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار صریح آمریکا به اسرائیل درباره ادامه شهرک سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..