تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ اتباع ۶ کشور از جمله ایران را از ورود به آمریکا منع کرد

رئیس‌جمهور آمریکا با امضای یک فرمان ضد مهاجرتی جدید اتباع شش کشور مسلمان از جمله ایران را برای 90 روز از ورود به خاک آمریکا منع کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فرمان ضد مهاجرتی جدید خود را امضا کرد. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی فرمان اجرایی جدید ترامپ اتباع 6 کشور مسلمان ایران، سودان، سومالی، لیبی، یمن و سوریه را برای مدت 90 روز از ورود به خاک آمریکا منع می‌کند.  

عراق از جمع کشورهایی که در فرمان اجرایی قبلی ذکر شده بودند، مستثنی شده است

این فرمان از 16 مارس (26 اسفند) اجرایی خواهد شد. 

دستور جدید فقط شامل حال ویزاهایی خواهد بود که قرار است صادر شود و دارندگان کارت سبز (اقامت دائم) و کسانی که پیشتر ویزای آمریکا را دریافت کرده‌اند از آن مستثنی شده‌اند.

به گفته مقام‌های کاخ سفید دستور‌العمل جدید از ده روز دیگر (۱۶ مارس ۲۰۱۷) در قالب روندی منظم به اجرا درخواهد آمد، بنابراین در این مدت جلوی کسی در فرودگاه‌ها گرفته نخواهد شد.

گفتنی است دستور جدید پناهجویان سوری را به طور جداگانه هدف قرار نمی‌دهد و استثنایی برای اقلیت‌های دینی غیرمسلمان در نظر گرفته نشده است.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ اتباع ۶ کشور از جمله ایران را از ورود به آمریکا منع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..