تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار تصاویر برهنه از زنان نظامی آمریکا/ ببینید

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، این خبر پس‌ازآن اعلام شد که اعضای تفنگداران نیروی دریایی امریکا اخیراً این تصاویر را در یک گروه فیس‌بوکی به نام «تفنگداران دریایی امریکا» منتشر کردند.

 

بیش از بیست تن از این بانوان به‌عنوان مأموران نیروی دریایی و کسانی که برای خدمت سربازی ثبت‌نام کرده‌اند، شناسایی شده‌اند.

 

این تصاویر، که از 30 ژانویه (11 بهمن) از طریق گوگل درایو منتشر شدند، و یک رسوایی دیگر را برای ارتش امریکا به بار آورده است بار دیگر بر مشکلات جاری درزمینۀ اذیت و آزار جنسی در این نهاد صحه گذاشتند.

 

رابرت نولر، از فرماندهان تفنگداران نیروی دریایی امریکا، به پایگاه اطلاع‌رسانی «مرین کور تایمز» گفته است: «موفقیت هر یک از تفنگداران نیروی دریایی، هر گروه و هر واحد مبتنی بر احترام و اعتماد متقابل است. من از هر یک از این تفنگداران انتظار دارم همواره بیش‌ترین صداقت و وفاداری را نسبت به همکاران خود نشان دهند.» 

 

1

 

در همین حال، آدام اسمیت، نمایندۀ دموکرات و از اعضای ارشد کمیتۀ نیروهای مسلح کنگرۀ امریکا از واشنگتن، خواهان تحقیق کامل دربارۀ این موضوع شد.

 

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این رفتار با تفنگداران کنونی و سابق نیروی دریایی تحقیر‌آمیز، خطرناک و کاملاً غیرقابل‌قبول است.»

 

پنتاگون در گزارش سالیانۀ خود در سال 2016 میلادی اعلام کرد تنها در سال 2015 حدود 6 هزار گزارش دربارۀ تجاوز جنسی دریافت کرده است.

 

پرس تی وی/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار تصاویر برهنه از زنان نظامی آمریکا/ ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..