تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران و برف در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی/گردوخاک زابل را در برمی‌گیرد

احدوظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در ساعتهای گذشته وارد کشورمان شده همچنان به فعالیت خود در برخی بخشها ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی امروز در دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و برخی مناطق شمال شرق کشور به فعالیت ادامه داد و موجب بارشهای باران و برف در این مناطق شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از عصر امروز از میزان بارشها در مناطق مذکور کاسته شده و تنها بخشهایی از شرق کشور را در برمی‌گیرد.

به گفته وظیفه امروز برای پاره‌ای مناطق شرق و جنوب شرق بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا وزش باد در شرق کشور شدید خواهد بود که این وزش باد در منطقه زابل با گرد و خاک همراه می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: در اوایل وقت روز سه‌شنبه نیز بارش باران و برف برای دامنه‌های جنوبی البرز دور از انتظار نیست.

وظیفه ادامه داد: چهارشنبه نیز مناطقی از البرز شرقی شاهد بارش باران و برف خواهند بود.

وی پیش‌بینی کرد که خلیج فارس در سه روز آینده مواج و طوفانی خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سا زمان هواشناسی سهند در در استان آذربایجان را با 14 درجه زیر صفر سردترین و راسک در سیستان و بلوچستان را با 31 درجه زیر صفر گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 6 درجه بالای صفر رسید که شاهد کاهش محسوس دما بودیم و این روند جای خود را به‌تدریج به افزایش دما می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران و برف در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی/گردوخاک زابل را در برمی‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..