تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای یمنی حملات مزدوران را دفع کردند/ تداوم حملات جنگنده‌های سعودی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز دوشنبه حملات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به سمت بخش نِهم از توابع استان صنعا را دفع کردند.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی ضمن دفع این حمله که چندین ساعت به طول انجامید، شماری از مزدوران را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

هلاکت سه نظامی سعودی در نجران

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز دوشنبه، یک خودروی متعلق به نظامیان سعودی را در نزدیکی پایگاه نظامی العش در نجران منهدم کردند که در پی آن 3 تن از آن‌ها به هلاکت رسیدند.

ادامه حملات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به حملات خود به استان‌های مختلف یمن ادامه دادند که در پی این حملات خسارات سنگینی به املاک عمومی و املاک شهروندان وارد آمد.

در همین راستا یک منبع نظامی گفت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، بخش صِراوح در استان مأرب، بخش الخوخه و جزیره کمران در استان الحدیده، و منطقه الثلوث در کوه الشامی در بخش عَتَمه در استان ذمار را بمباران کردند.

این منبع گفت که جنگنده‌های متجاوزان سه بار کوه حوزان در بخش ساحلی ذُباب و مدارس العمری در استان تعز را چندین بار بمباران کردند.

جنگنده‌های سعودی همچنین پادگان الصیفی، جاده عمومی منطقه برکان در بخش رازح در استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند.

از سوی دیگر بخش منبه در استان صعده نیز هدف حملات راکتی ارتش سعودی قرار گرفت که در پی این حملات خساراتی به مزارع شهروندان یمنی وارد آمد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین چندین بار بخش المصلّوب در استان الجوف، و منطقه المدفون در بخش نِهم در استان صعنا را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای یمنی حملات مزدوران را دفع کردند/ تداوم حملات جنگنده‌های سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..