تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تیلرسون به فرمان اجرایی جدید ترامپ درباره مهاجرت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس فرمان جدید اجرایی درباره مهاجرت را امضا کرد گفت: ترامپ از حق قانونی خود برای ایمن نگه داشتن مردم ما استفاده می‌کند.

وی افزود: این فرمان بخشی از تلاش‌های مستمر ما برای حذف نقاط ضعفی است که تروریست‌های اسلامی افراطی می‌توانند و از آن استفاده خواهند کرد.

تیلرسون همچنین گفت: پناهندگان وقتی ثابت کنند خطری برای ما ندارند می‌توانند به خاک آمریکا وارد شوند.

وزیر خارجه آمریکا با اشاره به حذف عراق از فهرست کشورهای ممنوع الورود به آمریکا گفت: عراق متحدی مهم برای شکست داعش است.

رئیس جمهور آمریکا امروز فرمان اجرایی ضدمهاجرتی جدیدی که اتباع 6 کشور از جمله ایران را از ورود به خاک آمریکا منع می‌کند امضا کرد.

فرمان اجرایی ترامپ اتباع 6 کشور ایران، سودان، سومالی، لیبی، یمن و سوریه را برای 90 روز از ورود به خاک آمریکا منع می‌کند. در فرمان اجرایی جدید اتباع عراق مستثنی شده اند و می‌توانند وارد آمریکا شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تیلرسون به فرمان اجرایی جدید ترامپ درباره مهاجرت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..