تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همیاران پدافند غیرعامل در مدارس استان سمنان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ایرج کارخائی عصر امروز در نشست شورای معاونان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در ساختمان مدیریت بحران استان سمنان اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار در کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: طرح همیاران پدافند غیرعامل استان سمنان با ابتکار و پیشنهاد سازمان دانش‌آموزی این استان و در سطح مدارس سمنان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان با اشاره به زمان اجرای این طرح افزود: این طرح در سال 1396 و با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان دانش‌آموزی استان سمنان و اداره کل پدافند غیرعامل این استان اجرا می‌شود.

کارخائی با بیان اینکه طرح همیاران پدافند غیرعامل استان سمنان در 2 فاز در سطح مدارس این استان اجرایی می‌شود بیان کرد: در فاز نخست یک هزار یاورمربی سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در مدارس این استان به عنوان همیار پدافند غیرعامل سازماندهی می‌شوند.

به گفته وی، فاز دوم این طرح با فراگیرشدن آن در میان همه 22 هزار عضو سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در دو تشکیلات پیشتازان و فرزانگان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی برای 800 مربی سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در سال آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه مقدمات اجرای این طرح در استان سمنان فراهم شده است اضافه کرد: در دیدار اخیر با مدیر و معاونان سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، توافق‌های لازم برای اجرای این طرح انجام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همیاران پدافند غیرعامل در مدارس استان سمنان فعالیت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..