تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت های قهرمانی فوتسال نونهالان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مسابقات فوتسال نونهالان قهرمانی استان با قهرمانی تیم شهرداری هفشجان به پایان رسید.

مسابقات قهرمانی فوتسال نونهالان استان چهارمحال و بختیاری در حالی به کار خود پایان داد که هشت تیم حاضر در این رقابت ها در دو گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند.

تیم شهرداری هفشجان توانست پس از نتیجه بدون گل در وقت های قانونی با نتیجه سه بر دو در ضربات پنالتی استقلال نوین شهرکرد را شکست داده و قهرمان این دوره از رقابت ها شود.

در دیدار رده بندی این دوره از رقابت ها تیم ستارگان زاگرس شهرکرد موفق شد با نتیجه چهار بر دو تیم جهانبین هفشجان را از پیش رو برداشته و به مقام سوم مسابقات دست پیدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت های قهرمانی فوتسال نونهالان چهارمحال و بختیاری برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..