تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیئت تجاری چهارمحال و بختیاری به عراق اعزام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سیاوش نظری اظهار داشت: این هیئت تجاری ۲۲ نفری متشکل از بخش خصوصی و دولتی برای توسعه روابط تجاری این استان و تجار کشور عراق به بغداد اعزام شد.

وی افزود:این هیئت تجاری در زمینه سرمایه گذاری و صادرات در بخش های صنعتی، معدنی و کشاورزی با بازرگانان کشور عراق در بغداد رایزنی می کنند.

رئیس بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: سفر این هیئت تجاری استان به عراق هفت روزه است و در نخستین روز سفر، هیئت تجاری با رایزن بازرگانی ایران در عراق دیدار و گفت و گو می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیئت تجاری چهارمحال و بختیاری به عراق اعزام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..