تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمای پیچیده ارتقاء سه روستای قوچان

معمای پیچیده ارتقاء سه روستای قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،اسدالله قاسمی گفت : بحث ارتقای این 3 روستا به شهر و ایجاد 2 بخش به مرکزیت شهرهای قوچان عتیق و آلماجق در طول 4 دوره نمایندگی مجلس و 4 فرمانداری مطرح و طرح های آن نوشته و تثبیت شده است که متاسفانه علاوه بر قول و ارتقای آن ها توسط شخص ریاست جمهوری و وزیر کشور همچنان بلاتکلیف مانده است .
عضو شورای شهر قوچان اظهار کرد : این شهرستان دارای مزیتهای مهمی مثل کشاورزی ، ذخایر ارزشمند و قدمت تاریخی بالایی است .

او در ادامه گفت : شهرستان قوچان تا سال 1383 دارای سه بخش باجگیران ، فاروج و مرکزی بود که بخش فاروج در سال 1383 از این شهرستان جدا شد و شهرستان فاروج تاسیس شد ، در حال حاضر این شهرستان شامل دو بخش ، پنج دهستان و دو شهر است.
انتهای پیام// ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمای پیچیده ارتقاء سه روستای قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..