تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر جهاد کشاورزی: توزیع 500 هزار اصله نهال در خاش آغاز شد

امان الله طوقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نهال ها شامل پسته، بادام، آلو، زردآلو، هلو، توت، انار، انگور، عناب، پاجوش های خرما و غیره است.
وی بیان کرد: امسال برنامه های متنوعی به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی در خاش اجرا می شود.
وی ادامه داد: برپایی جشن های درختکاری، تجلیل از فعالان عرصه منابع طبیعی، ارائه گزارش توسط مدیران دستگاههای عضو کارگروه منابع طبیعی، برپایی نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و افتتاح طرح های مختلف آبخیزداری از مهمترین این برنامه ها به حساب می آید.
مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: مرحله دوم توزیع نهال در این شهرستان از اواسط فروردین آغاز می شود که به دنبال اجرای این طرح افزون بر 400 هزار اصله نهال پسته گلدانی با هدف توسعه باغات پسته در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی زاهدان - چابهار قرار دارد و کوه آتشفشان نیمه فعال تفتان «بام شرق ایران» در محدوده این شهرستان واقع شده است.
7310 ** 3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر جهاد کشاورزی: توزیع 500 هزار اصله نهال در خاش آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..