تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امشب عروسک‌های جدید «خندوانه» رونمایی می‌شوند/ عکس

امشب عروسک‌های جدید «خندوانه» رونمایی می‌شوند/ عکس

فرهنگ > تلویزیون - عروسک‌های جدیدی که رامبد جوان پیش از این قول حضور آنها را در برنامه داده بود، امشب در «خندوانه» رونمایی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از جدا شدن عروسک جناب‌خان از «خندوانه»، عوامل برنامه به فکر ساخت و ورود عروسک‌های دیگری افتادند که رامبد جوان هم در مصاحبه‌های مختلف، این مسئله را اعلام کرد.

امشب «خندوانه» عروسک‌های جدید خود را وارد برنامه می‌کند. این چهار عروسک با صدای هادی کاظمی، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی‌عبداللهی و مجیدآقاکریمی در برنامه حضور خواهند داشت.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امشب عروسک‌های جدید «خندوانه» رونمایی می‌شوند/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..