تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی پذیرفته شدگان المپیاد علمی دانش آموزی

کد خبر: ۴۹۳۰۳۳

۱۰۸۴  بازدید

مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان طی اطلاعیه ای اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون‌های مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: در اطلاعیه مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان آمده است: تمامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول المپیادهای هفت‌گانه و همچنین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سال تحصیلی 96-95  می توانند از طریق سامانۀ ثبت‌نام به نشانی http://oly.medu.ir   اسامی خود را مشاهده کنند.

شرکت کنندگان در آزمون پس از مراجعه به سامانۀ مذکور، با وارد کردن مشخصات کدملی و رمز عبور می توانند از نتایج خود مطلع شوند.

کارنامه دانش آموزان پذیرفته نشده بر اساس وضعیت پاسخگویی حداکثر تا پایان هفته در سامانه قابل دریافت خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی پذیرفته شدگان المپیاد علمی دانش آموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..